• Afscheid Dames A Fulmen Fidelitas seizoen 2019-2020

18 okt 2020
  • Het is alweer een tijdje geleden, toch wilden wij het afscheid weekend van Dames A jullie niet onthouden.

Zaterdag 4 juli. Om 17:30 uur verzamelde de Dames A op de club. Als afscheid gingen wij met z’n allen BBQ’en. Iedereen hielp mee om alles klaar te zetten, zodat wij om 18:00 uur konden starten met BBQ’en.

Na het BBQ’en, moesten Nico en Wil in het midden van de kantine gaan zitten en kregen zij een toespraak van Anouk (aanvoerder) namens de Dames A. De Dames A hadden een mand gemaakt met cadeaus erin. In de mand zat o.a. een diner bon voor Nico en Wil bij Bregje, diverse snoepgoed en een fotokaart met bedank tekst namens het team. Roos had apart ook nog een cadeau voor Wil en Nico. Meiden en ouders bedankt voor de cadeaus.

Hierna hebben wij een gezellig ouderwetse spelletjesavond gehouden, waarna iedereen om 24:00 uur huiswaarts ging.

Zondag 5 juli hadden wij om 15.00 uur afgesproken bij Superfun. Eerst gingen enkele dames laser gamen. Wil, Nico en Mylène zijn gaan darten. Na het laser gamen en darten zijn wij met z’n allen gaan bowlen op 2 banen. Het was leuk om te zien hoe fanatiek iedereen was. De baanwinnaars waren Wil en Zoe.

Om 17:00 uur gingen wij met z’n allen richting De Kabouterhut waar wij als afsluiter van het leuke weekend lekker gingen eten.
    Voordat wij naar huis gingen zijn wij nog even met Casper van De Kabouterhut (Vest sponsor) op de foto geweest. Casper bedankt voor de gastvrijheid, het heerlijke eten en dat jij de Dames A hebben gesponsord.

Anouk, Mylène, Zoe, Femke, Ceyda, Roos, Britt, Emma bedankt voor het leuke seizoen, dat door het Corona virus helaas qua wedstrijden maar tot maart heeft geduurd.

Kim was er het gehele weekend helaas niet bij.

Meiden wij wensen jullie heel veel succes met alles wat jullie gaan doen.

Trainer/Coaches en Teamouder
    Nico, Wil en Petra