• E1 kampioen Najaar Veld seizoen 2020-2021

3 jul 2021
  • Het is al weer heel lang geleden, maar we wilden het niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Toen de competitie begin september 2020 begon, mochten er nog wedstrijden gespeeld worden. De E1 van HV Fidelitas zat in de poule met Fortissimo E1, Houten E1, HVBS E2, WeHaVe E1# en SDS’99 E1#
    Ze hadden dus 5 wedstrijden voor de boeg. Op de laatste speeldag moest er worden gespeeld tegen Fortissimo E1, dit was nummer 2, dus het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Dit werd het ook, gezien de einduitslag van deze wedstrijd. Het werd namelijk 6-6, waardoor HV Fidelitas E1 met 5 gespeelde wedstrijden op 8 punten kwam en daarmee de nummer 2 Fortissimo E1 met 5 gespeelde wedstrijden en 7 punten achter zich liet. De E1 werd hierdoor Kampioen Najaar Veld seizoen 2020-2021.

We weten allemaal dat kort hierna Corona weer toesloeg en dat er geen wedstrijden meer gespeeld zijn. Wel heeft de E1 nog heel veel getraind en mochten ook hun weer een wedstrijd spelen in de alternatieve competitie.

Door de TC en de coaches van de E1 werd afgesproken om afgelopen zondag na afloop van de thuis wedstrijd de spelers/speelsters van de E1 alsnog te huldigen voor hun behaalde kampioenschap.

De spelers/speelsters werden toegesproken door Nico ( Bestuurslid Technische zaken ) en Harrie ( voorzitter ). Hierin werd terug geblikt op het afgelopen seizoen en werden ook de trainers (Robin en Melanie) en de coaches Jan en Tamara bedankt voor hun inzet en bijdrage aan het afgelopen seizoen. Hierna werd er door het bestuur kinderchampagne uitgereikt en werd er geproost op het kampioenschap.

Vervolgens hadden de coaches ook nog een verrassing voor de spelers/speelsters, zij werden namelijk allemaal getrakteerd op patat en limonade.

Spelers, Speelsters, Trainers, Coaches van de E1 van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap Najaar Veld seizoen 2020-2021

Namens het bestuur

Nico.