• Sponsorlunch bij Fidelitas zondag 27 september 2020

18 okt 2020
  • Op zondag 27 september waren de sponsoren van HV Fidelitas (The Wing, De Kabouterhut, BBAN, Het uitzendbureau) uitgenodigd voor een lunch en het bijwonen van de wedstrijd van Dames 1 HV Fidelitas tegen Dames 1 van HV Wasmeer, die om 13.00 uur zou beginnen.

Om 11:30 uur werd de heer Cummings, die al jarenlang 1 x per jaar een bedrag overmaakt naar HV Fidelitas, thuis opgehaald door Harrie Vreekamp (voorzitter) om op deze manier de heer Cummings te bedanken voor zijn privé sponsoring. Tevens heeft Wil namens de heer Cummings een sticker op het bord met vrienden van HV Fideltas geplakt.

Om 12:00 uur werden de sponsoren Menno en Evelien van The Wing, de heer Cummings, Chantal en Marc van het Uitzendbureau welkom geheten door Wil en Jeroen namens de sponsorcommissie. Ook Harrie heette de sponsoren welkom, waarna werd aangeschoven aan de goed gedekte tafel waar iedereen genoot van het heerlijke eten. Tussendoor werd er veel met elkaar gepraat en werden er anekdotes verteld. Later werd er gekeken naar de wedstrijd van de Dames 1.

Helaas konden de 2 andere sponsoren BBAN en De Kabouterhut door uiteenlopende redenen niet bij de sponsorlunch aanwezig zijn.

Wij kunnen terug kijken op een zeer geslaagde middag en willen onze sponsoren nogmaals bedanken voor hun sponsoring.

De sponsorcommissie:

Wil